You shine like the stars.

dagen började ganska bra. sen blev jag bara irriterad. gick i skolan och det var roligt. företagsekonomi med peter. han förklarar så bra. mötte upp linda för att ge engelskaböcker och sedan for jag till hornstull för att käka lite lunch. sedan vidare och blev ännu mer irriterad. pratade med ellen i telefon och blev inte direkt klarare i besluten men skönt att ventilera med någon som är insatt. sen blev det endå bra. jag vann liksom i irritationen. när jag kom hem hade jag huvudvärk höll på att somna flera gånger. men sen var det big brother, och ursäkta mig. vadå porr? petra ringde också. vi har dejt imorgon. efter att jag köpt företagsboken goodwill. (blä, precis samma namn som dumma engelskaläraren teo på didaktus!) haha. nu har jag ännu mera huvudvärk och är typ övertrött och vill verkligen inte sova. har ingenting att blogga om heller. skriver bara massa blaj. kollar på tv3play. ligger i sängen och väntar på bättre tider. jag är så trött på att känna mig låg även fast jag inte känner mig låg. jag har jättemycket att vara glad över men känner mig ändå trött.. låg.. trött.. utmattad. nej, nu måste jag tvinga mig själv att sova. pussochgodnatt.

Kommentarer
Postat av: hannah

jaharu, de borde vi! jag dricker nu, gör du?

2011-03-24 @ 09:37:50
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0