After that, everything went black.



ush, vad gårdagen SÖG. när jag vaknade trodde jag att jag var hemma hos ellen. och undrade varför jag låg på hennes sida i sängen. (haha, ja. den andra sidan är min!) men så kom jag på att jag faktiskt är hemma i stockholm. vattnet var avstängt i badrummet. blev arg. som tur var satte de på vattnet igen efter ett tag så jag hann duscha innan skolan. det regnade.... när jag gick till skolan! vi hade en förlängd lektion på 30 minuter. jag hade sönder en sak i skolan. AHAHAHAHA ssscch! åkte hem. la mig i sängen på en gång. drog täcket över huvudet och grät.

allt kändes bara otroligt jobbigt igår. jag har inte hunnit smälta allt sen i lördags. tänker på morfar konstant och det mediumet sa till mig. morfar sa att jag var bra som hade sagt ifrån och gjort slut med isse. "ni har sagt väldigt mycket fula ord till varanda" om hon visste hur rätt hon hade!? och det var bara dåligt och jag mådde dåligt. känns inte så himla kul att morfar är uppe i himlen och oroar sig över mig. "denice, sluta med **** **** **** **! du är vacker som du är" säger mediumet och då visste jag att det var morfar. det var hans ord.

vet inte om jag slutade gråta, men jag somnade iaf. tror jag sov över 2 timmar. vaknar av att min svåger ropar "dennis, jag har skurit mig i handen, jag kanske måste åka till sjukhuset och sy!" uuh.



sen var jag bara på väldigt dåligt humör hela kvällen. men idag är jag en glad tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0