Beat me until I'm numb.

på spök-kvällen var vi 7 stycken. anneli, ellen, ida, hanna, malin och mona plus jag då. men vi blev två mindre när vi käkade middag och drack vin. sedan var vi bara ellen, anneli, jag och hanna kvar. men så kom erik och björn. vi kollade på melodifestivalen (euro bla bla song) när eric saade hade sjungit klart gick vi hem till stefan borg. jag tyckte det var en liten konstig atmosfär där.. så vi var där i kanske en timme och sedan gick vi i spöregnet till grand. och jag tror jag var ganska bra berusad då. och det blev värre.. haha.




hela kvällen är ganska suddig. och när vi skulle gå hem var vi jättemånga? eller det blev iaf någon typ av efterfest hemma hos ells. jag och erik var dock inte så sociala. men jag hörde mitt namn skrikas ett X-antal gånger. egentligen skulle jag och erik få sova i soffan men vi fick sängen på något konstigt sätt. och jag ville inte sova alls egentligen. var livrädd att försova mig. stackars erik. men väldigt mysig människa att sova med.

jag vaknade av att jag grät mitt i natten? det var jävligt skumt. och någon gång tidigt på morgonen mådde jag så fruktansvärt illa. en blandning av att vilja spy och inte kunna andas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0