Cause I didn't mean to hurt him, he could have been somebodys son and I took his heart when I pulled out that gun. Rum bum bum bum rum bum bum bum rum bum bum bum. MAN DOWN!

fredagen var min lediga dag. ha ha. vaknade astidigt.. självklart då man planerat att man kan ha världens längsta och skönaste sovmorgon. oh no.

istället städade jag lägenheten. såg ut som ett helt annat hem när jag var färdig. då gick jag ut på balkongen för att sola lite. men så blev det värsta festen. minst 10 flak med fulla och glada studenter åkte förbi. fan vad avis jag blev. jag vill också stå på flak igen. (fast det är fan hundra gånger roligare att åka flak inne i stan!) hahaha, vissa fick ju senap över sig!! inte jag.


stackars studenter som blev stoppade av farbror blå.




åkte och mötte malin sent på kvällen i mörby. eftersom inte erik var hemma under kvällen så kunde vi glatt kolla på big brother. och efter BB gick vi ut på en låång promenad. något annorlunda fredag än för en vecka sen.. ;)

det tråkiga var att min stegräknare ställer om sig till noll vid 00.00. 2 minuter över midnatt skulle jag kolla hur många steg vi gått.. 289? jag bara, vafan?! nu vet jag ju inte hur många steg vi hann gå innan midnatt.. bu. måste vinna tävlingen med christin och helena. *vinnarskalle*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0