Det var han som ville kyssa mig.

i torsdags tog vi emot utemöblerna som ska stå på ballen på södermalm. haha. när vi skulle ta in de genom köket var dörren för liten. haha. så vi fick gå ner till gården och fick hissa upp de via balkongen. hahahahha. måste sett riktigt stört ut. jag stod på ett tunt räcke och vinglade. men när vi var klara firade vi med vitt. gick rätt upp i huvudet.



ifredags var det fest. jag gick runt och oroade mig för att vi absolut inte skulle bli fulla på alkoholen vi hade. oj, vad fel jag hade då. först var det tjejfest. och jag hade ringt min kompis och förberett henne på att jag kommer gråta hela kvällen, natten.. haha. det gjorde jag ju inte. garvade så jag trodde jag skulle kissa på mig minst tusen gånger. så underbart roligt. fast efter ett tag kände jag verkligen hur det snurrade. så jag skulle bara in och pudra näsan lite.. kräkas. då kommer matte och niclas. matte bankar på dörren; denice, fan jag måste skita!

bästa var att det var första gången jag spydde och sedan fortsatte festa. haha. annars brukar jag sluta festa då. men jag mådde hur bra som helst. fortsatte med öl istället!

niclas, linda och malin myste lite i sängen. jag fick en fot i nyllet och tappade mitt vinglas i golvet.. mitt vin!


jag blev lite orolig när jag vaknade och såg telefonens aktivitet under kvällen. det var så jobbigt så jag raderade alla sms och hela telefonlistan och några nummer. hahahaha! då är det ju som ingenting hade hänt.

jag var inte bakfull, bara jävligt bakfullfnittrig. tillskillnad från mina vänner..

men vi segade lite, låg i sängen och garvade åt gårkvällen. åkte sedan över hela stan till täby, där jag fick springa upp och ner till tvättstugan för att ha lite rena kläder. sen åkte vi tillbaka till andra sidan stan och hälsade på BB-huset och tillbaka till där allt började.

lördagen (eller ja, söndagmorgon) slutade med att jag totaldäckade... la mig i sängen och ZzzzzZZz.

vaknade alldeles för sent på söndagen, så vi fick slänga oss in i duschen och sedan åkte vi till medborgarplatsen för att fika med petra. ROLIGASTE EVER. malin blev tillsagd att hjälpa en tant med barnvagn ner till perrongen. DET VAR INGET BARN I. "vafan, kunde hon inte bara kört ner skiten själv?"

det blev ingen fika. petra var BF = bebisfri. så vi tog "en öl" på melanders bakficka. kan hända att det var bästa avslutet på en svinrolig helg. efter några timmar gick solen bort, så jag åkte och mötte kristin & c/0 och gjorde sällskap hem. alla var lite småberusade och satt och garvade på bussen. underbart!



kul att pappa kom förbi och försedde mig med mer pengar så jag kunde dricka ännu fler öl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0