Det var mitt saktaste.

när jag vaknade i morse var hela lägenheten tom. på hallbordet låg mammas hemnycklar och jobbnycklar. (hon sov här i natt för de lägger golv i hennes lägenhet) ringer henne lite nyvaket och frågar var hon är. hon är i princip framme vid jobbet.. "men du har ju dina nycklar här?" sen hör man "FAAAN"

jag fick dock slänga på mig kläder, hann inte ens dricka mitt morgonkaffe, och sedan springa till bussen och skynda mig för att möta mamma i stan och lämna över nycklarna. I saved her ass.

nu är jag hemma igen. ska äntligen få dricka mitt kaffe. och och och. lägga mig ute på balkongen och.. plugga (haha, eller inte) jag har verkligen ingen lust att plugga. jag ska plugga på fredag när jag är i borås och ellen är i skolan. jag kan plugga på tåget ner också. (kommer säkert inte göra det då heller..) fan. om en vecka har vi sista provet och det är på hela kursen. fail?

jag är sjukt nervös för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0