FJANTAR!





NU är jag irriterad.

1. jag är irriterad på mig själv för att jag inte har börjat packa än. har lite beslutsångest över vad jag ska ta med mig och vad jag ska lämna kvar hemma. det är inte hela världen om jag glömmer något - det är inte som jag ska iväg på överlevnadskurs och kommer dö om jag glömmer något.

2. JAG FÅR INTE KOLLA PÅ BIG BROTHER - för fjant-erik och fjant-lisa kollar på FJANT-FILM!!!!!!!!!!!!!! man pausa helvetets jävla filmen. jag åker för fan bort i flera dagar ni kan kolla på hur jävla mycket fjantfilmer ni vill då. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. bara för att erik har köpt tvn så betyder inte det att han får bestämma. förra tvn var min då isf och han fick ju kolla på vad han ville närsomhelst (förutom då det var BB) JAG ÄR SÅ ARG.

3... kommer inte på något mer. JAG FÅR INTE KOLLA PÅ BIG BROTHER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0