He's the one I'm leaving you for.



jobbade arslet av mig, förutom timmen då jag hängde ute i solen efter lunchen och snackade med ells. och sedan avslutade jag dagen med tisdagsmiddagen på södermalm tillsammans med mina älsklingar. när albin och jag satt ute på balkongen, kröp han upp i min famn och la huvudet på min bröstkorg och så fick vi filt över oss och han tryckte in armarna för han frös. sen låg vi och tittade upp mot himlen och tittade på flygplan. fasters lilla gos. ♥

blev dock väldigt stressigt när vi skulle hem. så när vi sitter i bilen.. är mer än halvvägs hemma kommer jag på att jag glömt min mobilladdare!!!!!! vilken jävla åsna jag är. eşek. min mobil som behöver laddas varje halvtimma liksom. min älskade lilla telebobo.

det känns också väldigt bra att få brev från CSN. först MVG och sedan en bitchslap PAY UP OUR CASH BITCH. nejdå. så farligt är det inte. herregud vad jag är dramaqueen hela tiden.

ska ta tag i högen med kläder som ligger på mitt golv. de har legat där sedan innan jag åkte till borås. eftersom jag inte kunde bestämma mig för vad bla bla. och sedan hällde jag bara ut hela väskan när jag kom hem. och sen har de legat där..... å. jag gillar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0