I can see my self in bed with you when I am sixty-two.

sa inte jag att det här skulle bli en jävligt bra dag??

först åkte jag till skolan och ville mest gå därifrån. så himla irriterande att fröken peter tar närvaron de fem sista minuterna. bah. man kan liksom inte gå mitt i rasten. men direkt efter lektionen skulle jag möta petra, men hon var seg så jag åkte och mötte upp malin.

sen möttes vi vid åhléns i skanstull. vi skulle byta gå-vagnen, eftersom liam fick 4st på dopet. när vi går runt där och letar efter något nytt börjar ali skratta. då har han gett liam sitt ciggpaket att leka med.

hej, finn ett fel.

jag fick inte lägga upp den, så schhh.

de åkte hem för att ge liam mat och då gick jag och malin till medis och mötte upp linda, andreas och ania. sedan trillade matte och niclas in och sen aida. kändes ju nästan som att hela f.d klassen var samlad. 4 år efter mösspåtagningen. :)



ps. nu fick jag sms av min syrra att hon såg rodney i slussen. OMG. JAG DÖR!


jag borde faktiskt gå och duscha nu. mina fötter är heeelt svarta. stockholms gator är väl inte världens renaste. sen ere typ som att jag ska åka till borås. bara 14 timmar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0