I refuse to realize, you always disappoint me.

i torsdags åkte jag och hippopomio X2000 ner till göteborg. när vi åkte från stockholm var vi 7 minuter försena för en gubbe hade hjälpt någon på tåget med väskor och sedan hann han inte komma av innan tåget rullade. men närr vi kom fram till göteborg hade vi knappat in och var 2 minuter tidiga. skönaste konduktören också. när han skulle kolla min biljett såg han min tatuering och sa; "jaha, du har en sån där tatuering på armen. är inte det skadligt för huden?" på bredaste göteborskan och värsta glimten i ögat. vad svarar man på sånt?

iaf. madde ringde mig och frågade om jag ville åka tåg med henne (hon jobbar som tågvärd på västtrafik) till borås. hell yes. så jag hade några få minuter på mig att springa till spår 14 - hon väntade in mig. haha. sen fick jag sitta tillsammans med henne i personalhytten. lyx? lyx! :)

ellen kom och hämtade mig vid tåget och vi åkte direkt hem för att käka lunch. bjöd över erik på lunch också. efter vi hade ätit åkte vi till knalleland och gick på systemet. åkte sen förbi djurparken och tittade på några farbröder som spelade minigolf i träningsoveraller och rökte. tydligen var han jag skrattade åt eriks farbror. vi åkte vidare till något berg och kollade ut på borås. jättefin utsikt :)

erik tvingade mig att ta kort till bloggen. så, så här såg det ut.


en tog vi en runda till ica maxi. och sen hem till ells igen. när erik hade åkt hem så gick jag och ellen ut på en promenad och köpte hem sallad som vi tuggade på framför en film innan vi kände att det var dags för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0