If you toss and turn and can't sleep.

fredagen började med att jag sov alldeles för djupt.. när jag vaknade var ellen redan redo för skolan, så hon gick och jag stannade kvar. pluggade i några timmar och sedan gick jag ner (alldeles ensam! jag hittar i borås själv!) till högskolan och mötte upp henne. när hon kom var det som om någon tömde havet över oss. jävlar vad blött och kallt det blev. vi sprang in på h&m och sedan hem för att käka lunch.

ellen åkte iväg på jobb och jag somnade i soffan. så skön soffa att sova i. jag vaknar av att någon står framför mig och ropar; "godmorgon!!" det var anneloo. det var tydligen tre pers som hade ringt och smsat mig under tiden jag sovit men jag märkte ingenting.. så vi hängde lite innan ellen kom och sedan åkte vi ut till dalsjöfors för att grilla med ellen och annelis familj.

det var hur kul som helst! speciellt gris-spelet! jag var rookie på åsnan och förlorade båda gångerna. men pictonary var roligt. jag och ellen var ett grymt lag. då ellen är bra på att rita och jag är en jävel på att gissa. jag är fruktansvärt dålig på att rita. de skrattade mest åt mig :)

fick ett par asmysiga strumpor. mina nya favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0