I'll play the one that's on his heart.


blev väckt kl 7 av att hemska byggubbar borrade och höll på i trapphuset. och klockan 0830 hade jag morgontelefondejt med ellen. vi pratade i nästan två timmar. jag hann typ komma fram till jobbet innan vi la på :) hann med jobb, luncha ute, shopping och jobba och sedan promenad bort till petra, möta upp malin och passa lille liam. så fort petra hade gått blev han jäätteledsen och bara skrek. om man höll honom i famnen fick man tinitus. men när jag la honom i vagnen så somnade han. (det kommer dröja ETT PAR år innan jag skaffar mig en sån där liten djävul.) inte för att liam är en djävul. men med tanke på hur jag var som barn, så lär ju mina barn bli så också.

trött är jag också. jag har blivit en trött människa. jag tycker det är lite roligt. för i mitt 2011 års horoskop står det att jag kommer lida av insomnia i år. haaaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0