I'm doing fine without you.

gud vad kul det kan vara med webcamera. känner mig som 14 år igen!

men 17 vad trött jag ser ut. ser ut som jag är minst 40.. och inte mina 23. haha. inte bra. inatt ska jag SOVA. får nog smälla mig i huvudet med skateborden eller något så jag tuppar av. andra förslag?

äääh. jag måste seriöst åka hem nu.. klockan är ju 19.
 


ochocccch OCH ps. jag gjorde FEK-provet idag. jag var som vanligt klar först och lämnade in provet och skyndade därifrån fortare än fort. men jag svarade faktiskt på alla frågor och uppgifter också. gjorde alla uträkningar och skit. trodde iof att det skulle vara mycket svårare.. (haha, har säkert skrivit helt galet på allting och får ändå IG) men vi får se på måndag då vi får resultatet. puh puh puh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0