It's time to go.

det blev ändå bråttom till bussen imorse. jag tror jag fortfarande var full när vi gick. erik följde med. först fick jag bära mina båda väskor själv. innan jag slängde ur mig, kan inte du vara en gentleman och ta en väska. "ge mig den då" svarade erik. det jobbiga var att bussen gick 9.40 och tar exakt en timme till göteborg. problemet var att mitt tåg skulle gå 10.42. som ett mirakel hann jag ändå. thank god.

jag satte mig och somnade nästan direkt. eller ja, jag somnade på bussen också. haha. när jag iaf sover på tåget.. hör jag helt plötsligt en låt. "and i was like baby baby baby noo" det första jag tänkte var, men den här låten har inte jag i min mobil. jag öppnar ögonen.. då är det en liten pojke på 4-5 år som står och sjunger rätt in i mitt öra. hej säger han. haha. så jävla söt. sen somnade jag om igen och sov nästan hela vägen hem. trött tjej?

jag hann inte mer än komma hem innan min familj kom med massa påsar mat och lagade middag. något som alla sa när de såg mig var, "jaha, du ser inte lite sliten ut.." men jag fick krama och pussa på alla mina älsklingar och medans vi väntade på maten la jag mig i soffan för att vila lite till. hahahaha. när jag vaknade till liv igen hade alla redan ätit och skulle snart äta efterrätten. christin hade tydligen försökt väcka mig fyra gånger.. TRÖTT?

den här natten ska jag sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0