Jag kan inte prata med dig nu.


Någon borde byta stad för nu kommer allt tillbaks.

En vanlig Skanstullskväll, jag minns bara allt det bra
allt som var du och jag.
Men aldrig, aldrig kommer allt tillbaks.
 

Jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
 

Du kan gråta mitt på gatan,
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Du får passa dig som satan.



I samma låga skor och leendet du log.
Såhär kan det inte va.
Bjuder på cigg igen men nu som fiender.
Säger att allt är bra.
Hur fan kan du spela glad?



Gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt,
tänkte ut en dialog mellan oss och allt.

Lampan släcktes i din hall och jag gick hem igen.



Nej, jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Vad du gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0