Jag kommer - jag är nästan där!

det är på riktigt. jag har fått min biljett nu. och om 24 timmar sitter jag på tåget. tillbaka till borås! ah. kan inte fatta det. har längtat att få åka till borås ända sen jag åkte hem sist, den 28 feb. precis när jag klivit på stockholmståget fick jag ett sms av ellen; "önskar att du hade kunnat stanna längre." då ville jag kliva av, men hade inte lust att hoppa av i farten..

EEEEEEEEEEELLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!

idag kommer nog bli en jävligt bra dag. har varit på promenad redan och nu frukost, snart skolan och direkt efter den ska jag möta upp petra i skanstull med bebis liam och fixa. sen måste jag nog skynda mig hem för att packa. JAG KOMMER! :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0