Jag tror mitt hjärta blöder.

Får ingen luft,
blir knuffad runt.

Jag dansar men jag känner ingenting alls

Allt går för fort, de andra drog
andas, andas men det är för varmt.

Jag är för full, du är för gammal.
Jag ser dig prata med hör inte ett dugg.
Letar mig ut, blinkande ljus, andas, andas allting snurrar runt

Det här är värt att dö för.
Jag tror mitt hjärta blöder.



Jag är så svag.

Ger dig en kram.

Vi går på rad.

Snabba fötter genom hela stan.

Åh nej.

Jag måste rota i väskan efter mod.

Jag är så hög. Jag kunde dö.

Åh, kom vi sover över.

Du följer med mig hem ikväll för jag vill inte sova själv.
Du följer med mig hem ikväll.

Vill inte sova själv.
 

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort,
du tar bort min hand ifrån din arm och flyttar bort.

 

Snälla ge mig två sekunder innan du ger upp.
Är det nu.. nu som det tar slut?


Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå
Letar efter något att säga som kan ändra allt, något mer än det jag redan sagt.

Ingenting jag säger spelar längre någon roll.



Vänta får jag bara sitta bredvid dig.
Det var han som ville kyssa mig.

Ja, låt det va.



Får jag ens ha kvar dig som min vän?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0