Men det finns en anledning till att jag faktiskt är här med dig ikväll eller, eller eller. För du kunde valt vem som helst till att följa med dig hem ikväll. Någon mer speciell. Men nu är det bara vi två här. Du, Philip, Philip är.



jag och linda var sjukt snabba igår. även fast vi gjorde vårat saktaste. var tioe minuter tidiga. hann tillochmed köpa med oss middagen till biografen. haha. wraps. vi som hade varit och handlat måndagsmaten redan på söndagen. men vi åt liksom inte? båda kände hur hungriga vi var när vi satt på bussen in.. haha. duktiga!

filmen var väl bra. men inte direkt vad jag hade väntat mig. efter ett marathon.. med bara massa krigsscener och bråk, skepp ohoj, så var den här filmen tvärtemot. värsta kärleksfilmen! omg.. men depp var lika snygg som vanligt! fast jag blev lite kär i den där kristna snubben också.

fast ändå, film 2 är fan bäst. dead man's chest.


efter bion så åkte linda till medis för att öla med niclas. jag hann inte ens hem innan jag skulle träffa en gammal killkompis och kolla film. (hahahaha.. kan man kolla fler filmer än 4 filmer på mindre än ett dygn?! tydligen..) jag blev upphämtad med bil utanför tunnelbanan och så åkte vi hem. satt i soffan och glodde. haha, gud vad seg och trött jag var. roligt sällskap, hej. somnade i soffan gjorde vi också! med smink och allt.. bah? fast jag vaknade till flera gånger. för för det första så var det, #1 SVINVARMT och #2 så var lampan tänd. och jag kan inte sova när det är ljust. jag kan typ aldrig sova. men whatever.

imorse var det att gå hem, "walk of shame" haha. men jag var tvungen att svänga förbi ica och handla tvätt- och sköljmedel. jag hade ju tvättstugan 11.



men nu så. NU ÄR ALLT KLART. tvättstugan. och så har jag plockat upp alla kläder som på något konstigt sätt alltid hamnar på golvet. vädrat sängkläderna också. men de trillade ut genom fönstret och ner i rabatten 3 våningar ner. jippi!


nu ska jag vila lite. och sen blir det kvällspromenad!


Kommentarer
Postat av: ellen

jag har tråkigt. jag vill läsa din blogg. varför uppdaterar du inte typ sju gånger om dagen? :)::):):):)

2011-05-31 @ 17:01:49
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0