Morfar ♥

det här är helt sjukt. jag har lite svårt att skriva det här. jag vet inte ens vad jag ska skriva..

på lördagen var jag och ellen jävligt taggade. och jag var då jävligt nervös också, så vid ett på förmiddagen började vi med ett glas vin. jag hann nog upp till fyra stycken glas innan klockan var tre. då de två mediumen kom och skulle ha först en gruppseans med oss och sedan en privat sittning. jag vet inte vad eller hur jag ska förklara, för det verkar som de som inte var där inte kan förstå..

det blev så himla starkt när mediumet pratade med mig och berättade om mannen som ville prata med mig. hon framförde så privata saker som bara var min och morfars. att jag var hans lilla flicka och att han alltid kallade mig för lilla gumman. att jag velat prata med honom under en längre tid och att jag tvekade på om han skulle komma till mig. hon framför också att han är med mig och att han överröste mig med kärlek. då började tårarna rinna. och när hon sa att morfar sa att han ville ha några år till med mig så var det som det blev för mycket. vi pratade om det.. jag och morfar. jag ville att han skulle vara med när jag fyllde 18.. när jag tog studenten.. allt. men det var hans tid att gå. ush. nu börjar jag nästan gråta igen. min älskade lilla morfar. ♥

den privata sittningen vill jag nog inte ens skriva om. inte i detalj iaf. men morfar har helt koll på läget. tydligen tycker han att jag ska sluta med mina mediciner. och det är någonting jag har funderat på ett tag nu.. äh, jag vet inte om ni tror på det. men han var där. jag pratade med honom.

hoppas du sitter på din krog i himlen! skål.
"vi ses på en krog i himlen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0