New love or old love dosen't matter.


när jag gick till tunnelbanan imorse hamnade jag bakom detta par i trappan. tyvärr blev bilden suddig men de syns ju. och jag dör lite inombords när jag ser ett sånt gammalt par tillsammans. gubben höll i tantens hand hela vägen nedför trappan och hjälpte henne så hon inte skulle trilla. det fick mig att tänka på min mormor och morfar. morfar höll också mormor i handen och hon var hans kärlek livet ut. det är så fint.

när jag är en gammal tant vill jag också ha en gammal gubbe som håller mig i handen.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tänkte på farmor och farfar på en gång. så fina.

2011-05-05 @ 23:24:43
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0