Nightmares are hunting me.

jag drömde så himla konstigt (som vanligt typ..) inatt. det var utanför lill-ica i skarpäng (där jag är uppväxt) polisen var där och det var någon som jagade mig. (jag vet vem - men tänker inte droppa hans namn här. HEMSKA människa!!) polisen bara struntade i det och lät honom jaga mig. fy vad rädd jag var. sen drömde jag att jag skulle prata med erik och så fanns han inte. det var bara konstiga människor. sista människan som jag trodde var erik var "mini-gurkan" från big brother. HAHA?

Han: Du skriver konstigt.

Hon: Nu är jag vaken på riktigt.. jag hade en jättekonstig dröm:)

Han: Ja det kändes så :) blev nästan rädd :)

Hon: Jag blev lite rädd i drömmen :)

Han: Vad va det då? :)

Hon: Du fanns inte. Varje gång jag skulle prata med dig så var det någon annan där.. sen var polisen där. Och någon jagade mig.

Han: Ja nu när jag har sovit en natt jämte dig vet jag hur du håller på :)


Taaaaaaskigt. Jag håller inte alls på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0