Savvy?

jag och linda är precis klara med vår P.O.T.C-marathon. (pirates of the caribbean) ettan kollade vi på igårkväll. var väldigt svårt att hålla ögonen uppe sista halvtimmen. efter filmen somnade jag direkt. och de andra två har vi kört på rad idag. nästan 5 timmar.. och vi missade det fina vädret. haha. men vad gör det? sommaren har ju ändå bara börjat ;)



nu står linda i duschen sen är det min tur. efter det gäller det att skynda oss in till stan för att kolla på pirates of the caribbean FYRA. hahha. vilka nördar vi är. men älskar man johnny depp så gör man. han är så sjukt snygg ju. jack sparrow. captain jack sparrow.

Kommentarer
Postat av: Emma

jack sparrow/johnny depp går inte att inte älska. fyran var bra! fast de andra är snäppet bättre ;)

2011-05-30 @ 18:35:26
Postat av: ellen

jag vill gifta mig med jack!

2011-05-31 @ 14:41:51
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0