This better be the best thing I ever felt.


igår mötte jag linda i mörby och så handlade vi middag och åkte sen fort som attan tillbaka hem. sen låg vi i varsin soffa och myste till monsters inc. världens sötaste bebistjej i den filmen. blev kär! vi målade naglar och tånaglar också, det tog bara 3 timmar och blev grönt! sen mitt i natten kom malin och vi larvade oss innan min gubbe ringde och jag gick ut på balkongen för att prata ostört. så kul att han har ringt två kvällar i rad nu. att han inte vill ringa mig när han är nykter är en annan femma. men han har kanske världens sötaste dialekt.

efter typ 5 timmars sömn, vaknade jag kl 9 och kunde inte somna om. jag gick upp och försökte få liv i flickorna. gick inte speciellt bra, så jag gick runt själv och.. gjorde ingenting. gick tillbaka till sängen för att försöka somna om och då kom linda och kröp ner bredvid. sen kom malin. och sedan har vi myst heeela dagen i min säng. förutom när vi gick till ica för att handla mat :) de åkte för en liten stund sen och nu är jag helt ensam :( ja, förutom att lisa och erik kom hem nyss. men dem är inte direkt sociala... haha inte jag heller kanske, eftersom jag sitter och bloggar OCH kollar på BB.


snart ska jag sova. ny vecka imorgon. och ny månad idag! om 6 månader fyller jag 24. och det betyder alltså att idag är det min halva födelsedag. 23,5 år. säg grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0