Took my life from negative to positive.

VAAAAAAAAAAAARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! äcklig bild kolla inte.

haha. det är kul att jag startade dagen med att skicka den här bilden till mina vänner! :)


































tyckte att jag hade ont i tårna efter vårruset igår. den här bilden togs imorse, ni kan ju bara tänka er hur blåsan ser ut nu ikväll efter mina 14.000 steg idag. (den är dubbelt så stor och helt röd) men här klagar vi inte! det kunde faktiskt varit värre!



jooooooobb och sedan shopping i gamla stan.

blev sedan tvingad hem till mamma på middag. för hon tycker det är så tråkigt att äta själv. jag behövde bara sitta ute i soffan på balkongen och dricka rosé och sola. min mamma är gulligast. tackade för maten och åkte till fritidsgården björnsan, malins jobb, och hängde lite. drack kaffe och tjötade skit. var publik till dude och robeson som spelade fifa (FIFAN)


fick springa till tåget.. men det slutade ändå med att jag missade bussen med 1 minut. gick in på hemköp och fördrev tid. köpte persikor och ett diadem (????????) när jag klev av bussen stod min morbror där med hundarna och väntade. vi hade ju bestämt att ses 2130, men jag var inte där förän vid 2137. så fick springa upp till lägenheten och slänga av påsar och väska. bytte om och sprang sen ner och så gick vi. vi gick runt i 1,5 timma, snackade och skrattade. gud, vad jag älskar min morbror. ♥



NU ska jag glo skräckis. Insidious. någon som sett den eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0