You bring me down.

var uppe i norrtälje igår. tisdagsmiddagen. albin kom bärandes på jangen(katten) och la honom i mitt knä. jag fick istället alla klorna inkörde i benet. aj? sen myste vi. christin blev arg på mig... hon pratade med mig. jag hörde vad hon sa.. men jag hörde inte, för jag gjorde ändå tvärtemot allt vad hon sa. tror jag lever i någon bubbla där ingen kan nå mig. 

äh. jag vet inte vad det är med mig.

konstigast var nog alla sms på bussen hem. som om jag vill ha tillbaka en idiot? jag är för fan värd mer än så. skulle  a l d r i g  i hela mitt liv ta tillbaka honom. jag har fan mer vett i skallen än så. been there, done that. end of discussion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0