You gon' wish you never had met me.



Find out what we're made of, we are called to help our friends in need. You can count on me, and I'll be there and I know when I need it. I can count on you and you'll be there 'cause that's what friends are supposed to do.



heej. jag sitter i sängen och når inte ner med fötterna till golvet, så viftar lite med de i luften. väntar på att tiden ska gå.. så jag kan gå. måste ner till täbban och kirra busskortet. sen får jag nog ta roslagsbanan till stan. och sen ere ångest. vi ska vara i sal E36 och ha prov i två timmar på FEK (företagsekonomi) kommer gå åt pipsvängen, hökarängen.

igår på bussen hem, så märkte jag att de var helt blött i min väska. mina skolböcker är alldeles kladdiga av juice. inte nice. så nu får jag ta favoritväska nummer 2 istället. bla bla.


jag drömde om farmor i natt. min farmor, (rip). hon typ låste in sig på toa... och jag bråkade med alla. det var massa släktingar hemma hos oss som jag aldrig hade träffat och skrek på de, så det blev tredje världskriget, typ. och så skrek jag på pappa så han började gråta. men han skrek på mig också. ush, jag är en hemsk människa. fick ont i hjärtat för jag gjorde så pappa blev ledsen. måste nog ringa och säga förlåt. även fast det bara var en dröm.

hur fan kunde mediumet veta att jag inte kan sova?



ps. får inte glömma att gratta erik på namnsdagen idag.. och pappa! pappa heter ju också erik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0