You kissed my lips and you saved me.

vilken dag..

kunde absolut inte somna inatt. tror inte jag slocknade förrän närmare 4-5 någonting.. så klockan 7 mådde jag verkligen toppen! haha. jobbijobb och förbi horan för att hämta laddaren och ladda mobilen som hade 5% batteri kvar. det var på håret...

christin ringde vid 15 och började hetsa mig. haha. vi skulle ses 17 och då behöver inte jag åka förän kvart i. men vi möttes upp vid universitetet och gick ut mot stora skuggan där det var fest på G. precis då öppnar himlen sig och det HAGLAR.. alla springer för livet (som om världen skulle gå under) och in i ett stort tält. sen sken solen..



christin utmanade mig att gå och ta kort på peter sipen. so i did. jag var väl kanske lite mobbad för jag stod liksom helt ensam och drar upp kameran och bara tar kort. men han posar på scenen och sedan ropar han; "babe, kom hit så tar vi ett kort tillsammans!" haha. man ba. men nej. jag vill inte. men blev tvingad. fan vad sminkad han är.. fast ganska snygg ändå.


äh. och så vårruset.. haha, fan vad kul det var. bästa: när man ser över 45.000 pers stå på en gigantisk äng och göra exakt samma rörelser och värma upp till friskis&svettis-dans. försökte filma det, men vettetusan om det kom med..


jag vet inte mer? jag är så fruktansvärt trött nu. och har ont i huvudet. behöver nog sömn i natt! och kanske ska äta middag.. jag vill ha kaffe (nej, man kan inte klaga på att jag dricker kaffe och inte kan sova, för jag dricker koffeinfritt. muaha!)

PUUUUUUUUUUUSS OCH KRAM.
ps. fan vad jag älskar mitt liv och jag är så himla lycklig. jag älskar min familj och mina vänner och jag älskar stockholm, jag älskar sommaren och jag älskar alla. (näe.. inte alla)


OCH OCH,
fick ett sms idag.. blev erbjuden ett heltidsjobb i höst. ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0