Happiness is only real when it is shared.

vilken lång dag! det hele började med en jättetidig morgon (då jag helt plötsligt har börjat vakna av mig själv 0700) hoppade in i duschen och drack lite morgonkaffe innan syrran behagade sig att kliva upp. vi körde en fuling och tog bussen ner till täbbis och hämtade ut mitt födelsedagspaket som hon beställde istället för att gå ut och handla något åt mig. drog en snabb lunch hemma innan det var dags att slänga ner skolböckerna i väskan för att åka till södermalm och gå i skolan. tyvärrtyvärrrtyvärr så är ju peter fortfarande på semester. så vi hade sämst_vikarie1.

men det blev bättre efter, för jag hann dra en kaffe och ciggpaus med malin på björnsan innan jag mötte upp malena på medis. vi hade bestämt en födelsedagsdejtsfika eftersom vi båda är novemberbarn men med några dagars skillnad. vi gick till lavance och åt först middag. när vi gick ner för att ta en efter maten cigg så ser jag att aida och matte sitter på nedervåningen! det var ju svinroligt! hur stor är oddsen att man träffar gamla klasskompisar på samma fik en måndagskväll i novemer. huh!?
istället för tårta så tog vi en varsin söt, liten rosa cupcake!

kramade malena hejdå innan jag mötte upp malin igen och så tog vi oss ut till täby.

Kommentarer
Postat av: ells

hemlig? vadå hemlig? vi måste ha kaffe-dejt snarast! i morgon?

2011-11-08 @ 11:28:16
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0