I don’t get drunk – I get AWESOME.

jag och lisa skulle åka in till stan igår och käka födelsedagarsmiddag med pappa. fira att lisa blev 22 förra tisdagen och att jag blir 24 denna tisdag. jag tyckte vi kunde ta buss, tbana, tbana. lisa tyckte vi kunde ta buss och sedan buss igen. SMART VAL SYRRAN. vi satt i kö i 40 minuter!! vi hoppade på buss1 16.25 och klev sedan av buss2 klockan 17.35. HAHA. men så mötte vi upp pappa och entrade hard rock cafe på sveavägen. haha, jag blev lite lullig på 1 & ½ öl. efter middagen så sprang lisa och pappa mot bussen och jag tog tunnelbanan mot medborgarplatsen. faan vad jag var lost. hahaha. men hittade fram till björnsan och klev in på kontoret där malin, robson och maxi satt. high five:ade grabbarna och fick två grattis! sen sa malin åt mig att inte prata, för jag stank alkohol. haha!




vilken tur att jag vaknade av mig själv 5 i 7 imorse och klev upp. för en stund senare kom malin in lite dramatiskt och vrålade; "JA MÅ HON LEEVA..." jag är sååå glad att jag inte blev väckt av den ljuva stämman...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0