I'm so happy you came into my life. I love you.


märks det att jag och albin busade i webcam idag? haha. så jävla söt unge! älskar honom!



annars så skulle vi äta familje-tacos-middag idag. så jag skulle ner till ica för att köpa köttfärsen och sedan möta upp jjjjonas och albin. tror ni inte jag fick lite panik när jag inte hittar mitt kort i plånboken? river ur allt och letar helt hysteriskt. (det är aldrig bra att leta när man är stressad) och vänder sedan upp och ner på hela väskan, letar i alla möjliga jackfickor men nada. skyndar in på internetbanken och för över pengarna till ett annat konto. först då hittar jag mitt kort... i plånboken. haha! spänningen i vardagen! ;)

efter middagen så satt jag och mamma i vår numera såkallade pundarkvart (vardagsrummet) och pratade. först då vågade jag gå in och kolla på mailet jag fick tidigare idag av peter. det stod i stil med:

"Hej Denice! Du kan sluta oroa dig, du skrev bra. Du fick 24 poäng varav 9 vg-poäng. Därmed VG. Du är välkommen att titta på provet på tisdag. Hälsn Peter"


man ba; HELL YEAH!!


jag som tyckte att jag gjorde så sjukt sämst ifrån mig! trodde helt ärligt att jag skrev ett IG-prov så var det VG. haha, exakt samma sak var det när jag skrev det engelska nationella för ett år sen. kanske dags att börja tro på sig själv? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0