It’s amazing how a person can change your mood in a second.








ibland säger väl ändå bilder mer än ord? men vill summera dagen iallafall. har ändå haft en himla fin dag. väldigt mycket tack till lillsyster. hade födelsedagsmorgonkaffe i soffan tillsammans med lisa och malin imorse och erik kom och kramade mig innan han gick till jobbet. det är inte ofta jag och erik kramas. haha. helt plötsligt la min telefon av helt och hållet. man ba; ja. perfekt dag att lagga mobiljävel. som tur var kom ändå ells samtal fram. världens finaste ell! ♥

och så dageens projekt då. gå ner till täbbis för att handla mat och vin/dricka till 10 pers.. ba. asså så sjukt asajobbigt. jag är glad att jag inte behövde göra det själv, fick ju hjälp av lillisa. fick två grattis nere i täbbis, 1 av hon i kassan på systemet och ett av rita. inte av den efterblivna killen i kassan på ica. haha. MUPP. sedan dess har jag stått vid spisen. haha, kanske inte. men typ. det känns så!

fick ett litet light nervsammanbrott mitt i kalaset. jag hade sagt det innan, en vecka innan tillochmed, att jag absolut inte vill att tvn ska vara på under kalaset. så jag hade förberett med charader osv. men tamigfan så var tv-helvetet på (hah, jag börjar bli som min morfar!) och jag blev så FRUKTANSVÄRT ARG. här står man och kämpar med mat och disk och försöker vara en duktig värdinna och folk ska sitta och döglo på en jävla dumburk. åk hem då. sitt inte här och förstör min dag. jag menar inte att jag vill ha all uppmärksamhet och så. jag vill bara ha kul tillsammans. komma i håg min födelsedag med gemenskap och skratt. inte att sitta och glo på ett jävla repisavsnitt av halv åtta hos mig. BAAAAAAAAAA!!!

som tur var stängdes tvn av och jag kunde efter en stund släppa irritationen och så lekte vi twister. när halva ligan hade åkt hem så satte vi oss resterande coolisar och tittade på skönheten och odjuret. (DET ÄR LIKSOM OKEJ. då kollar vi ju på film, tillsammans.) ♥ "JAG VILL NÅ' MER ÄN LEVA SMÅSTAADSLIIIIV!" jag älskar den sången. och tyvärr fick mina familjemedlemmar ta en del av de.







tack, tack, tack alla fina ni som grattat mig idag (ja, okej, igår då.) ♥


ps. det som ändå tog hårdast i hjärtat idag var gratulationen från min fina, saknade kusin anton. jag fick ett ♥. jag höll på att börja gråta. han fattas mig.

ps2. annars så fattades mormor & morfar, men jag tror de var med ändå. de var med i våra tankar iaf. så mycket som vi pratar om de. "BORDSPLACERING" och deras charader för några år sedan slår det mesta med hästlängder. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0