KVINNOR KAN!

hahahaha, min lillasyster orsakade igår stopp i toaletten! hon gjorde ett fåtal försök att fixa det och klagade sedan hos mig och visste inte vad hon skulle göra. vi började söka på google om hur man skulle göra. bland annat att man hälla varmt vatten från hög höjd - så det blir ett högt tryck! inget funkade.

imorse ringde jag pappa och frågade vad-i-helvete ska vi göra. han började prata om att vi skulle ringa några av föreningens egna "gubbar". det ville inte jag. det kan fan kosta flera tusen. efter ett tag tyckte jag ryckte jag upp syrran ur sin säng och sa åt henne att assistera mig.


jag fyllde en hink med hett, hett vatten. höll den högt upp. ställde syrran bredvid och bad henne dra i spol-spaken. och så hällde jag och hon spolade. vattnet bara ökade och ökade. "gå bort från toan" säger jag till syrran. helt plötsligt så bara sög det till hårt som fan och proppen försvann och toan är nu helt normal. haha, min kommentar när allt var klart blev så konstig, men så sann. "jag är så jävla bäst! jag klarar allt.... i hela världen!"



ville egentligen bara säga; KVINNOR KAN!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bäst kommentar! DENICE KAN!

2011-11-19 @ 22:34:50
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0