Math is like love, a simple idea but it gets complicated. SCREW LOVE!



det här är jag imorgon. hahah!


imorgonkväll ska jag lämna sal B-44 och veta att jag kommer få minst G på provet. nationellt prov. yay. 1700-2100 på södermalm. jag har iof inte rört matteboken sedan i torsdagskväll och jag gick inte på lektionen vi hade idag - PALLA. och när jag går hem imorgon så önskar jag att det är sista gången jag sätter min fot i den byggnaden. förutom när jag går dit för att hämta ut mitt betyg.. okej. efter november ska mina fötter aldrig mer gå där inne. typ.


& nu skulle jag bli ganska nöjd med mig själv om jag slutade skriva meningslösa blogginlägg och la mig för att sova istället. men det är så tråkigt. jag vill inte soova. *gör allt för att slippa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0