Never let the hand you hold, hold you down.


förra året köpte jag världens finaste adventsljusstake. häromdagen fick jag för mig att jag skulle köpa ljus som har samma färg som pärlorna på själva grejsimojsen. idag på lunchen så fixade jag det. kolla hur fint det blev! nästan exakt samma färger!


jag var jätteglad när jag kom hem och visade det för min lillasyster. ((haha, ja även fast jag precis hade skämt ut mig framför gubben och typ sträckte sönder benet)) hennes kommentar var; "mm. denice.. fem år!"

bara för jag har öga för detaljer, sa jag inte. kanske skulle sagt det. mitt svar blev bara att jag gav henne mitt långfinger.

Kommentarer
Postat av: ells

åååååh. vad fint!!!

2011-11-25 @ 06:17:53
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0