Never underestimate a woman's ability to find out the truth.



kändes lite wierd att vara tillbaka på jobbe idag. har nästan glömt bort hur man gör, nu när jag varit inne i min nästan två månaders plugg-bubbla. klockan två eller tre så vaknade huvudvärken till liv. det har nog med kontoret att göra, på eftermiddagarna är luften så dålig. och jag har blivit sämst på att dricka vatten.

efter jobbe var det raka vägen till hornstull för att hjälpa mamma med de nya sofforna som var levererade och stod utanför dörren i trapphuset och väntade. innan vi gick upp så träffade vi på kecke utanför texas longhorn som ligger precis under lägenheten. han kom upp med gratis mat till oss också. chicken bontana med guccamole! :) 

efter vi burit in allt i lägenheten och monterat upp sofforna så visste jag inte om jag ville kräkas eller om jag skulle svimma. så jag la mig i en av sofforna och vips så somnade jag. vaknade vid 20 och bara; "shit, jag måste hem."

skulle ta kvart i tåget.. eftersom den matchar med bussen hem från mörby... men eftersom de bygger den där fucking jävla äckliga citybanan så stänger de av tunnelbanan mellan zinken och slussen i tio minuter vissa tider.... ja, självklart var det just då!

så när jag kommer till mörby har jag precis missat 21.11 bussen. och får stå i 30 MINUTER och vänta på nästa. buhu. fick ringa till malin och skrika lite. sen klickar hon mig!! HAHA. men hon ringer upp igen och bara; jag gillar inte din ton. sen slutade jag hata världen lite.

bara att när jag sedan gått av bussen och korsat vägen så ska jag gå ner för diket och korsa gångvägen, som jag alltid gör, alltid gjort. jag tänker ju inte på att det har regnat under dagen. diket består av gräs och lera. hahaha, tror ni inte min ena fot bara gliiiiider och jag är nära på att hamna i spagat. men kommer upp typ men tappar balansen och flyger in i gubben på gångvägen. haaaahaaaaaa. jag dör, så pinsamt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0