That attractive face you make before you sneeze.


idag har jag hängt med de här snyggisarna.

haha, nä. inte bara faktiskt. jag har faktiskt gjort lite vettiga saker också! ;>

eftersom jag bara var helt egoistisk i tisdags och inte brydde mig om något eller någon förutom mig själv. så hann jag ladda om batterierna. för när jag vaknade imorse, då jävlar var det fart på tanten! och det blev ju lite roligare efter jag fick tillbaka matteprovet jag skrev i måndags och hade betygsnack med peter, som talar om för mig att jag ligger på vg just nu. HELL FUCKING YEAH. det förtjänar jag. hörde dock att linnea inte kommer klara kursen. 

alltid när jag går från skolan så går jag på toaletten - man vet aldrig! men idag struntade jag i det. det skulle jag inte gjort. för när tunnelbanan precis har åkt från bergshamra, KISSAR JAG PÅ MIG, hahaha, nej. men tunnelbanan stannar mitt ute på bron! vi får inte åka in till danderyd för det är ett sjukdomsfall på tåget framför och vi måste vänta på att ambulanserna ska komma dit. jag höll på att smälla av. för ett år sen, hade jag haft panikångest som in i helvetet av en sådan situation. jag blev bara mest irriterad på att jag ville komma hem, men ingen panik. var mest lugn. coolt tycker jag. 


hahahaha, när jag var på väg upp för rulltrappan ringer steffi och vill gå på promenad. det ville inte jag. jag var ihjälfrusen, hungrig och kissnödig. så jag bjöd istället över henne på en lite senare kaffe-dejt. hah, men inne på ica så var det en galen gubbe som började kasta korgar och svära. sånt är alltid roligt.

nu borde jag nog sova. jag känner mig lite väl övertrött. och borde hinna gå igenom matteboken och se om det är något jag vill ta upp på repetitions-lektionen imorgon. något om transversalsatsen kanske? nä, den är rätt enkel. sannolikheten kanske. äh!

minns inte om jag bokade in en lunch med petra imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0