This is what I'm made of.



nästa projekt är ju att göra om vardagsgrummet och hallen. jag hittar inga som helst bra inspirationsbilder på vardagsrum. jag vet ju hur JAG vill att det ska se ut. men det är synd att både lisa och erik ska ha något att säga till om också. jag menar. när vi flyttade från huset i täby så sa mäklaren att mitt rum var finast :) :) :)

mitt rum är ju det finaste i den här lägenheten också. haha! och köket är fint tack vare mig!

bara att det måste vara klart innan julafton. jag har ju roddat ihop julen och den ska vi fira här! 1 månad och 1 dag kvar!

Kommentarer
Postat av: ells

det kommer bli faaaaabulous!

2011-11-23 @ 19:15:56
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0