We got to act before it's too late. It's our world, our life.


test test. den här dagen kommer gå till världshistorien.. bla bla bla not. hade bara en jättekonstigt morgon imorse. vet inte ens om jag kan förklara den. det blev kö till badrummet och jag hade lägst plats på prioriteringslistan. kul. blev himla bråttom när det blev min tur. skulle ju mött upp linda och petra (+liam) redan vid elva. men jag var inte i stan förän tolv. och fick skynda mig bort till kaffe med mjölk bara för att hinna äta lunch tillsammans med tjejerna. *gullleplutt liam*


sprang på både min-jee och gunilla, saras mamma, på drottninggatan med inte mer än 2 minuters skillnad. petra säger: du behöver ju inte hänga med oss om du ska prata med halva stan istället. haha! vi körde en liten shoppingrunda innan alla delade på sig. linda mot väst. petra mot syd och jag mot norr. mötte mamma av en slump på tunnelbanan. träffade många av en slump idag. och tycker att telefonen har plingat och haft sig ovanligt mycket idag. *blir bara stressad av sånt* haha, gillar inte att vara populär ;)


har iallafall planerat in en framtida dejt med min kusin ida, som jag inte har träffat på lite mer än ett år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0