When two people are meant to be together, they will be. It is fate.


jag kollade på water for elephants ikväll. och nu vill jag bara se den om och om igen. jag är helt förälskad! varför vet jag inte riktigt. är lite småkär i elefanten rosie. och han den-där robert pattinson. det skulle ju inte vara helt fel att ha en egen edward cullen. ja, nu är jag inne på fel film. men i hemlighet så längtar jag lite till att få se breaking dawn part 1. i hemlighet alltså. fast tycker det suger att part 2 kommer komma ut om minst 6 månader.

minns första gången jag och syrran var och såg på twilight (första filmen) på filmstaden söder. jag blev jätteirriterad på att han inte bet henne och gjorde henne till vampyr i slutet. det var 2008. snart 4 år sen fan. och hon är fortfarande inte vampyr.. zzzz. 

okej, döm mig inte allt för hårt nu. men nu ska jag kolla på water for elephants igen... :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Men gud haha tack så mycket, vad glad jag blir!!!



Har du sett Breaking Dawn part 1 nu? Den var så sjukt jäkla bra så att jag nästan önskar att jag inte såg den...

2011-11-20 @ 12:54:08
URL: http://sundstromj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0