You’re not scared of the dark, you’re scared of what’s in it.


jag 2008.

nu har jag gått igenom min gamla blogg (iln.blogg.se) - som inte längre finns. jag raderade den nyss! men det fanns så mycket blilder på mig som brunhårig. och nu saknar jag det. är lite trött på att vara "blondin". men vet inte om jag skulle passa i så mörkt hår idag. när jag var som mest mörkhårig var under min mest mörka period. jag är nog lite gladare nu för tiden än vad jag var då. vad som framkom av min gamla blogg var att jag grät mest var och varannan dag. sånt gör ju inte nuförtiden.


annars då. jo. jag insåg precis att den 22 november har jag nationellt prov i matten. alltså bara 17 dagar kvar. och den 14 november har vi vanligt prov och inlämning av den statistiska undersökningen (som jag är helt klar med!) och nu på måndag ska vi ha gjort klart till uppgift; 3104. jag är på uppgift 3008. jag har med andra ord 96 jävla uppgifter att göra. helst idag. skulle gjort de under höstlovet. men det hade jag varken tid eller ork till. så då får man göra det nu.. kul jul.

Kommentarer
Postat av: ells

aaaah. längesedan!!



hoppas det går bra med mattepluggandet!

2011-11-05 @ 20:41:59
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0