a good friend would be there to bail you out of jail,







mötte upp linda vid medis för att plugga. åh, vi skulle inte ändrat ett bra upplägg. vi gick runt på söder och letade efter ett bra pluggfik (finns ju alldeles för många fik i stan - egentligen - men man hittar ju aldrig något perfekt) och de 3 första ställena vi gick till var STÄNGDA pga renovering, vattenskador osv...... BA! så det blev tillslut coffee by george på götgatan. inte bra, inte bra. nästa gång blir det tillbaka till cronan FO SHO! (for sure)

jag kunde verkligen inte koncentrera mig, det var alldeles för öppen planlösning, för mycket spring, för mycket folk, för mycket av allt så hjärnan bara snurra och så blev jag så störd av "tanterna" jämte oss. haha. orka tjuvlyssna. fast det är inte att tjuvlyssna när de pratar så högt. men hennes väska var ju alldeles föööör underbaaaaaar. tillochmed VANTAR får ju plats i! uffe var ju så himla snäll som följde med henne runt hela stan igår och kollade på väskor även fast det var helt hopplöst och ja, tyra får ju inte alls åka tunnelbana själv på kvällen, ja klockan 23 är alldeles för sent att åka tunnelbana. det är ju gäng ute! och hon kan inte alls somna innan hon är hemma. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! HÅÅÅÅÅÅLL KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTEEEEEEEEEN!!!!

nu är jag hemma på söder (hos mami) och har ätit vindruvor och druckit kaffe. mm mm mmm! (fredrick, om du är och äter på ho´s så får du gärna kika förbi på en pinne! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0