Cleaning up our apartment.





stefanie kom och väckte mig kvart över 9 imorse och frågade hur kaffebryggaren funkade. vi väckte lisa och så drack vi kaffe tillsammans på en solig balkong. sen gick steffi för hon skulle hem och plugga.. jag och min lillasyster dåra. vi har vänt upp och ner på hela lägenheten. dragit sofforna kors och tvärs över hela vardagsrummet, snurrat på folk-som-sover-över-sängen i vardagsrummet och bökat runt med sladdar och försökt att inte ha ner eriks tv i golvet, osv.

när vi kommer till hallen och den lilla, lilla lådan i hallbyrån/avlastningsbordet så börjar syskonkärleken.


jag är såhär; spara, släng, släng, skräp, släng, spara, släng. enkelt och fort.

min lillasyster är såhär; ååh, kolla den här. kommer du ihåg den här? den måste vi spara. neej, släng inte den. men kommer du ihåg den här dååå? sitter och håller på med något i en kvart.

alltså, vi är totalt helt jävla olika. men gud vad jag har skrattat. vi är långt ifrån klara än. men min syster måste ju ta en paus nu, för nu är hon hungrig. och då går det bara inte. men nyss så kom hon in i mitt rum.. rullandes på sin skatebord. hahaha. hon såg så jävla dum ut så jag började gråta när jag skrattade. fick precis bild på henne när hon välter.

haha jag dör. nu precis sa hon..
lisa: "klockan 15 tar jag en paus."
denice: hahha från vadå? pausen du har nu?
lisa: jaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0