Giving someone a second chance is like giving someone a second bullet after they missed the first shot.






varför ligga och chilla i sängen/soffan en hel söndag, när man kan frosta av frysen? haha. vadå vuxenpoäng på det! jag stod och hackade is med en smörkniv och fönade frysen så det skulle gå stockholm-style, dvs SKITFORT. stress, stress.  

och så ringde steffi mitt i allt och ville komma över på en kaffe. kaffe ledde till pizza.  och nu kollar på vi crazy, stupid love. (tror det är femte gången jag kollar på den nu.. hihi) söndagen blev inte som planerat (det blir ändå aldrig som man planerar) MEN, vad gör det? jag har haft jättemysigt med stefanie. och ska sluta data-nörda nu och fortsätta umgås med S. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0