HAPPY BIRTHDAY TO YOU! ♥

fan vad duktig jag var imorse. hade ställt larmet på 0650 och jag vaknade och bara; yes! jag ska snart tvätta.. jag ska bara snooza lite." vaknar KVART I ÅTTA och bara SHIT! flög upp ur sängen och sprang ner till tvättstugan som stod där alldeles kolsvart och väntade på mig. lycka är när man ser att de två uråldriga, gula, fula tvättmaskinerna är väck, där dessutom den ena har stått trasig i två månader. det stod istället två gråa, turkosa, nya fräcka maskiner där och de är snabba dessutom!! med de gula tvättisarna tog en vanlig 40-tvätt en timme. de här bästa, fina, nya tar BARA 37 minuter, så jävla värt!!

när jag åkte till skolan var jag ganska mycket lagom i tid, typ 30 minuter för tidig. jag knata upp på götgatan för att försöka kirra en födelsedagspresent till lillsyrran. jag vet inte ens varför jag besvärade mig med att gå in på gina tricot, min syrra gillar inte det. så jag korsade gatan och svängde in på monki. där hittade jag en svinsnygg blå tröja. 350 fucking kronor. men det är hon värd.

åkte vidare till skolan och försökte peppa upp mig för den 2,5 timmes långa mattelektionen. vi fick tillbaka våra prov. (OOOOO) jag är fan nöjd ändå. ännu mer nöjd blev jag när jag ser att peter missat räkna med två poäng. så jag fick smyga fram och visa och då säger peter högt inför hela klassen; DU SKA JU HA TVÅ POÄNG TILL!!! ush, jag kände mig dum?
 
lyckades ta mig hem på mindre än 50 minuter. man ba va?! men det var mysigt. mamma och albin stod och vinkade på balkongen när jag klev av bussen. okej, de såg inte mig. för när jag kom upp till lägenheten stod de kvar ute på balkongen och kikade efter mig. jag fick gå ut och säga hej till de! och så sen har vi myst. vi har lekt mänsklig filt, där jag olyckligtvist fick ligga underst!

legat i sängen och busat.

tills alla blev trötta och vissa somnade i soffan.

hääääär är tröjan! färgerna ser inte riktigt ut som de gör på bilden. (låter som en mobbad modebloggare nu; "bilden gör verkligen inte tröjan rättvisa") HAHAHA. fuck that shit. men den är faktiskt mer marinblå! :å (ingen vill veta var du köpt din tröja)


det mest udda beteendet för kvällen måste varit min storebror, som på riktigt, ställer sig och pissar rakt ut från mitt sovrumsfönster. (vi bor högst upp!) eftersom erik satt och bajsade bajslänge! jag kände bara; jag vill inte ta den diskussionen med mina grannar.

Kommentarer
Postat av: linda

http://blogthebaby.wordpress.com/2011/10/15/jag-ar-sa-ensam/



kolla bilden på ungen. såååååå himlaaaaa söööööööt. namnam.

(det var jag som skickade kommentaren innan också)

2011-10-26 @ 10:21:34
URL: http://lindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0