High heels, high HOPES.

jag och linda bestämde att vi skulle plugga tillsammans igen. först sa vi att vi skulle ses 9. meeen, som tur var ändrade vi det till 10. jag vaknade ju inte förän halv 9. stressigt det skulle bli. men så kvart över tio möttes vi vid universitetet, bara så jag kunde få sälja bort mina 1 år gamla universitets-kommunikation&utvecklingsböcker. orkar inte ha de liggandes hemma och samla damm längre.

och sen såååå.. åkte vi till vårt lilla stammis-plugg-fik. (ja, vi kommer förmodligen hamna där varje gång vi bestämmer plugg-dejter) haha. vi har vår plats längst in och vi är som småbarn när vi ska äta vår salladlunchen. man får peka och välja vad man vill ha i den. :) :) :) tyvärr hade vi inte obegränsat med tid, så det kändes lite stressigt.

fråga mig inte varför jag skulle skriva "en utvecklingstörd" uppochner på lindas papper. påminn mig linda?


klockan 14 gav vi upp. mest för jag tappade hjärnan och så kom ju kalle och satte sig jämte oss. haha. det var jädrans tur att jag åkte så tidigt till skolan. är lite av en tidsoptimist annars, för det var sega människor inne på expedition och jag kunde inte hämta ut min nya kallelse förän typ 5 över 15. men när jag står i F-korridoren och pratar med malin i tel så kommer jag äntligen på vem peter är. det är ju min gamla företagsekonomilärare som jag hade i våras. ÅÅ. jag blev så lycklig! JAG GILLAR HONOM SOM FAN! så då kändes allt bra igen. jag fick ju för mig att peter var matteläraren som jag och isak hade.. innan vi båda hopppade av. haha. men peter, å!

jäätteglad, verkligen JÄTTEGLAD för att jag går i den här gruppen istället. vi är ju bara 8 elver och för att det första vi började med var kapitel 3. helvetets-kapitlet som jag kuggade på. och nu faaaattar jag ju. fick en ordentlig AHA-upplevelse.

och så är det ju så underbart att SLUTA klockan 18, istället för att BÖRJA klockan 18. :) :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha. jag minns inte. men återupptäckte den härliga bilden idag på föreläsningen i skolan. sen tänkte jag på kalle och började fnissa för mig själv. haha. eller förresten, var det inte en utvecklingsstörd bakom mig som du pekade på?

2011-10-21 @ 16:23:57
URL: http://lindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0