I can't turn back.


efter att ha pluggat matte i 12 timmar igår fick jag så sablans ont i tummen så jag var tvungen att sluta. plus att min hjärna började stängas av mer och mer och till slut tog det stopp. nu har jag bara cirka 4-5 sidor kvar som ska vara klara innan imorgon. så jag har tid på mig att gå igenom allt och repetera idag på plpuggdejten och imorgon mellan mötet och provet cirka 5 timmar. woop.

när jag stod och borstade tänderna hörde jag att telefonen ringde och jag sprang in till mitt rum för att hämta mobilen. när jag såg i displayen fick jag lite av en "ont i magen - chock". varför ringer han mig? ... ja. först blev jag arg och funderade på att avvisa samtalet, men sen lät jag det bara ringa. ångrade mig lite efteråt att jag inte svarade. är lite nyfiken på vad han hade att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0