I miss your smile, but I miss my own smile more.


samtidigt som jag bråkade med honom över sms så satte jag mig på tåget in till stan och hittade malin i skyltfönstret till gina på götgatan, slog följe med malin bort mot skrapan innan jag insåg att jag var riktigt försenad till mattelektionen.

kommer upp till sal D 45, dessa helvetiska trappor upp till mattekorridoren. 10 trappor! jag har inte varit nervös en enda gång för att börja skolan igen. inte en enda gång. så fort jag kommer in i klassrummet ser jag att det är min gamla mattelärare, elisabeth. jag bara önskade att hon inte skulle känna igen mig och ropa något och vägrade möta hennes blick. hon kände igen mig men som tur var sa hon inget. phef.

rökpaus. ångrade mig direkt när jag insåg att jag måste gå upp för alla trappor igen. men jaja. kom att tänka på malena. och började sakna min skol/rök-kompis så vi skickade lite snuffsigull sms till varandra. ♥ sist av allt hade vi ett test på matten och när jag lämnade in mitt prov ville elisabeth följa med ut i korridoren och prata med mig. "ska du verkligen behöva gå den här kursen igen?" EEH JA. du gav ju mig inte godkänt sist.. för jag svarade fel på typ en fråga på kapitel 3, så ja, tyvärr måste jag slösa tid på den här kursen igen, svarade jag inte. men ska nog försöka lösa skiten på något sätt.

gled över mot medis och in på björnsan för att dricka lite kaffe med malin. jag, malin, helena och matilda spelade "den försvunna diamaten" och bakom oss satt grabbarna och kollade på fotboll. jag blev skitskraj varenda gång killarna skrek och stampade i golvet så fort sverige gjorde mål. haha. fotboll verkar ju kul ;)

skön snubbe på tuben hem.. rosa strumpor. manligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0