I say boom boom boom, everybody say weho! Weho!


snyggaste outfiten EVER.

igårkväll satt jag barnvakt åt kidsen på vasastan. aaaaaaaaaaah. svårt det är med två kids. isak är ju min buddy och noel är ju newbie, men eftersom noel är så jäkla liten fortfarande så får ju han uppmärksamheten. han trillar hit och dit och slår sig. igår skulle mathias och maria få gå ut och käka middag ensamma och fira mathias big 3 o 5 birthday. de fick fira i fred, jag ville inte störa de. men å, noel. gud vad han grät. han gick runt och letade efter mamma. gick in i deras sovrum och bort till marias sida och la huvudet på sängen och grät. och sova ville han absolut inte göra. försökte få honom att sova i 45 minuter innan jag gav upp och plockade upp honom så han fick sitta med mig och isak i vardagsrummet där vi kollade på star wars. så hemskt att höra isak säga: "du har ju bara varit med noel och inte lekt med mig alls nästan" </3 jag försökte ju.
 


direkt efter jag lämnat lilla familjen så åkte jag och mötte upp malin i gamla stan. för att stå och vänta på henne i 20 minuter. kände mig så mobbad#1. för att sen åka hem till täby och glo lite jersey shore, dricka lite loka krusbär/päron och äta korv med bröd. det måste vara minst 100 år sen jag gjorde det. hahaha. för att sen komma på att man är dödstrött redan vid halv midnatt. och det förklarar väl varför jag var pigg och uppe redan 0900 imorse. en lördag FFS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0