I think about him all the time.


jag är så nervös. jag har fjärilar i magen, på gott och ont. nu på måndag har jag prov i matten.. det känns iof inte sådär superjobbigt. jag vet att jag är rätt duktig på matte. min svaghet är att jag gör slarvfel. *sluta slarva!!* på måndagmorgon ska jag på ett superduperläskigt möte. måndag till lördag kommer kännas såå kort och jag kommer bara öka nervositeten för varje dag. högskoleprov 0820 på söder. mitt hjärta flippar ur. det är så mycket som står på spel. men jag kommer inte klara det. det är inte ens någon idé att tro annat. min nervositet och hjärnsläpp kommer förstöra det. men ändå. man måste ju få hoppas och få sikta mot stjärnorna och inte bli så ledsen när man landar i trädet.

ska fortsätta med matteräkningen nu. PLUGGDEJT imorgon. taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0