If you don't get it, let me know & I'll explain it for you.

jag och mamma var och käkade lunch på lalala, och när vi är på väg därifrån börjar jag berätta om hur mycket jag saknar borås.. hehe, nä. men jag förklarade hur de uttalar vissa saker och började förklara att de säger bÄiget när det heter beiget (haha!) och att de säger CHex istället för kex.

mamma: chex.
denice: mm. KEX.
mamma: säger de chuk också?
denice: men, det heter ju sjuk.
mamma: hi, men säger de chuk?
denice: men ja? det heter ju sjuk!
mama: chuk, chuk.
denice: .....
denice: MEN MAMMA!
mamma: hihihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. söt-mamman!

2011-10-28 @ 16:56:22
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0